DealTas – עדכון חשוב בנוגע לשילוח חבילות מארה״ב

לקוחות יקרים,

בימים אלו אנחנו ניצבים מול אתגרים רבים, בעוד שאנו דואגים לשלום העובדים שלנו ובריאותם חברתנו ממשיכה לשלוח לישראל, גם כאשר מוטל סגר כללי וצמצום הטיסות מארה״ב לישראל באופן כמעט מלא.

בחודש האחרון חברת DealTas דאגה לשריין מטענים עבורכם לקוחותנו הנאמנים וספגנו גם את עליית מחירי השילוח האווירי עד כה. יחד עם זאת, לאור היטלים נוספים ועלייה חדה במחירים אלו אנו נאלצים להודיע על ביטול מבצעי שילוח עד להודעה חדשה, זאת על מנת להיות מסוגלים להמשיך ולשלוח אליכם – כל עוד המצב מאפשר זאת. 

חברתנו עד כה עמדה ביעד זמני השילוח, גם בתקופה זו של חוסר וודאות ונעשה כל שביכולתנו להמשיך לעשות זאת, תוך דאגה לעובדי החברה ובהתאם להנחיות הממשל המתעדכנות מרגע לרגע – אנו כמובן נעדכן בהתאם

לקוחות שכבר ביצעו שילוח והתשלום בוצע – לא נגבה מהם תשלום נוסף. לקוחות שטרם ביצעו זאת או שהמשלוח שלהם בדרך אלינו באפשרותכם לשלוח על פי המחירון הרגיל של DealTas או לחילופין לשמור את החבילות אצלנו ללא צבירת ימי אחסון, עד לתאריך 30.4 ולאחר מכן לנצל כל מבצע שיוצע באותה עת. כמו כן, באפשרותכם להחזיר את המוצרים לספק ממנו רכשתם בהתאם למדיניות החזרת המוצרים שלו כאשר אנחנו לא נגבה תשלום עבור הטיפול שלנו בחבילות אלו. (ספקים רבים ישלחו תווית החזרה על חשבונם, במידה והעלות על חשבון הלקוח זו תהא העלות היחידה שתגבה). 

נציין כי ככל שהדבר מתאפשר חברתנו תמשיך לעבוד גם בימים אלו, כל עוד הממשל מאפשר זאת.  

אנו מודים לכם על ההבנה!
בתקווה לימים טובים יותר ואיחולי בריאות איתנה. 


קרן, יניב וצוות DealTas

שתפו אותנו
×



    דיווח על בעיה בדיל
       

    נשמח לשמוע את דעתכם

    השאר תגובה

    ניתן להגיב ללא הרשמה.
    חובה למלא שם וכתובת מייל תקינה על מנת לקבל מענה. (אנחנו מתחייבים לא לשלוח לכם ספאם).

    עדיף להירשם לאתר (בחלק העליון הימני באתר) על מנת להגיב בקלות, לשמור ולעקוב אחרי מוצרים.


    * רישומכם לאתר אינו מהווה הסכמה לשלוח לכם ספאם. (כן תקבלו התראה במייל כשעונים לתגובה שלכם אך זה ניתן לביטול. ברישומכם אתם לא נותנים שום הסכמה שנשלח לכם דואר פירסומי)
    * אנחנו לעולם לא נעביר את המייל שלכם לאף אחד אחר.
    * אתם יכולים להיות אנונימים! ברישומכם ניתן לבחור שם משתמש כרצונכם, תמונה כרצונכם (אם בכלל), השליטה המלאה בידכם!

    error:
    QuickBuy
    Logo
    הרשמה