שאלות ותשובות

שאלות נפוצות

אספנו בשבילכם את השאלות הנפוצות ביותר שנשאלות בקבוצה ובטופס צור קשר.
במידה ויש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים לפנות אלינו.

אם אתם לא בטוחים, תשאלו. חוכמת ההמונים וניסיון של אחרים הוא כלי בעל ערך.
כלל האתרים עליהם נמליץ הינם מבין המאובטחים והאמינים ביותר.
באתרים המקבלים
PayPal תמיד נעדיף את דרך התשלום הזו.

בכל אתר, לפני שלב התשלום יהיה שדה עם הכותרת : “הכנס קופון” או “הזן קופון” או משהו בסגנון.
את הקוד אתם מעתיקים בדיוק כפי שהוא ולוחצים על הפעלת הקופון, המחיר יתעדכן לכם באותו הרגע!
*כדי להפעיל קופונים באתרים מחו”ל, חובה לפתוח חשבון באותו אתר (חינם).

בכל רכישה אשר תבצעו, תקבלו מייל לאחר הרכישה עם פרטי ההזמנה שלכם.
לאחר זמן קצר בדרך כלל עד שבעה ימי עסקים תקבלו מייל נוסף עם מספר המעקב שלכם אחר החבילה ועם שיטת השילוח וקישור לאתר המעקב.
אנחנו ממליצים לעקוב אחרי ההזמנות שלכם באתר 17TRACK וגם במעקב המשלוחים של דואר ישראל.
עם זאת, חשוב לזכור, יש בלא מעט מקרים חוסר סנכרון בין מה שמוצג באתרי המעקב למה שקורה בפועל, הדבר נובע ממיליוני חבילות הנשלחות ביום בכל העולם, היו סבלניים.

החישוב הוא די פשוט, החל מסכום של 75$ (ממחיר המוצר) נתחיל לשם מע”מ, בסכומים גבוהים יותר (500$ וצפונה) נצטרך לשלם גם מכס ובסכומים גבוהים יותר אפילו עמילות מכס, אגרות מחשב, שירותי אחסון ועוד…
כיום, חלק מהאתרים כבר ידעו לחשב לכם את המס אשר תידרשו לשלם בהגעת המוצר לארץ (לדוגמא אתר Amazon) וייגבו ממכם את המס מראש, “חיים קלים”.
חשוב לזכור – גם אם נדרשם לשלם מס, זה בסדר, אף אחד לא עובד עליכם, אלו חוקי המדינה.

ביטוח מס הינו ביטוח אשר חלק מהאתרים מציעים בתמורה לתוספת של כמה דולרים בודדים להזמנות שלכם.
ביטוח מס אומר שבמידה וייגבו ממכם מס בהגעת המוצר לארץ, אתם משלמים, מקבלים קבלה ואותה שולחים לאתר ממנו הזמנתם לאחר התשלום, האתר יחזיר לכם את ערך המס ששילמתם.
שילמתם ביטוח מס והמוצר הגיע עד אליכם ללא צורך בתשלום מס? הרווחתם!
אין צורך לשלם ביטוח מס על מוצרים שערכם מתחת ל-75$.
אתרים שבהם ניתן למצוא ביטוח מס: Banggood

לא, אין מה לדאוג, לרוב מה שקובע אם נשלם מס הינו הערך המופיע על גבי החשבונית שנמצאת על גבי החבילה.
לדוגמא אם רכשתי נעליים במחיר של 120$ והמוכר כתב על החבילה שהנעליים עולות 70$, הסבירות שנידרש לשלם מס היא לא גבוהה.
אבל…ויש כאן אבל גדול, במידה ויהיה חשד סביר לכך שערך המוצר שונה מהערך המופיע על גבי החבילה, האחריות היא עליכם (לא על השולח) ומכס ישראל יכולים לדרוש ממכם מסמכים המאשרים את ערך החבילה כגון חשבונית רכישה וכדומה.

בגדול, כאשר מוצר הגיע אלינו ונעשה בו שימוש, הפעלת אחריות היא נושא די מורכב.
חוץ מאמזון (אשר יידועים כאחד מהאתרים עם השרות לקוחות הטובים ביותר), אף אתר לא באמת ייקח אחריות על מוצר שנעשה בו שימוש והתקלקל לאחר מכן, בכל זאת, הם די צודקים בנושא, זו פרצה לכל מי שירצה לדרוש את הכסף חזרה.
* יש מוצרים שהיבואן בארץ כן יתן להם אחריות למרות שלא נרכשו דרכו.
* חשוב לציין כי ברוב המקרים המוכר/האתר לא ירצה לספוג חוות דעת שליליות ולכן יעשו את מירב המאמצים על מנת לפצות את הלקוח.

הרבה נוטים לחשוב ישר שנעשה “עוקץ” מסוים וגנבו להם את הפרטים והמוצר.
בכל הזמנה שתבצעו ברשת, המוכר חייב להתחייב לזמן אספקה מקסימאלי בו הוא חייב לעמוד, במידה והמוצר לא הגיע וחלף זמן האספקה, עלו מול שירות הלקוחות של האתר ותקבלו מענה. ברוב המקרים המשלוח מתעכב וגם אם הוא אבד תקבלו החזר על כספיכם דרך שירות הלקוחות של האתר.
זכרו שתמיד עדיף לשלם בעזרת PayPal שנותנים לכם “אבא ואמא”.
* חוויית הקנייה שלכם חשובה לכל אתר ברשת, כי אם אתם מרוצים אתם תמליצו לחבריכם. הכוח הוא אצל הקונה ולא אצל המוכר – חשוב לזכור!

במידה והחבילה פגומה/קרועה/שבורה ונגלה זאת עוד בסניף הדואר, נסרב לקבל אותה והיא תחזור לשולח.
חשוב לקחת בחשבון כי ברגע שתחתמו על החבילה והיא ברשותכם, יהיה לכם הרבה יותר קשה להוכיח כי אתם לא אלה שפגמו אותה.
*המלצה שלנו היא תמיד לצלם את החבילה לפני הפתיחה ואת המוצר ורק אז לפנות לשרות לקוחות עם הוכחות.

אחד הקריטריונים החשובים ביותר כאשר אתם רוצים לרכוש מוצר באינטרנט הוא חוות הדעת.
חוות דעת של רוכשים יכולות “לשפוך אור” עצום על איכות המוצר ואיכות השירות.
ישנם אתרים מפוקפקים אשר מזייפים חוות דעת בכדי למשוך קונים, אבל לא לדאוג, לא תמצאו אתרים כאלה אצלנו.
חלק מהמוצרים אנחנו מקבלים למשך תקופה מסויימת על מנת ללמוד ולסקור אותם.

מנוי אמזון פריים רלוונטי לישראלים רק מאמזון בריטניה.
מנוי פריים הינו מנוי אשר מקנה לתושבי בריטניה משלוחים חינם למוצרים הנשלחים ממחסני אמזון (ניתן לראות בתיאור המוצר את המילים Fulfilled by Amazon).
המנוי אינו מקנה משלוח חינם לישראל אך מוזיל את מחיר המשלוח משמעותית (נראה זאת רק בקופה).
ההצטרפות למנוי הינה בחינם לחודש הראשון וללא התחייבות.
לאחר כחודש התשלום החודשי הינו כעשרה פאונדים לחודש (כ-45 ש”ח).
במידה ואנו מעוניינים במוצר ספציפי, נוכל להירשם למנוי, להזמין את המוצר ולאחר מכן לבטל את המנוי – לא נשלם כלום על החודש הראשון כי זהו חודש ניסיון.

לרוב כן, בעיקר בכל תחום האלקטרוניקה והביגוד, אך עם זאת לפעמים ישנן חנויות בישראל אשר “מרימות את הכפפה” ומוכנות לשבור את השוק ולתת תחרות אמיתית למחירים.

כמובן, אחת המומחיות שלנו היא מציאת מוצרים במחירים משתלמים ועם אופציות שילוח מגוונת לישראל.
* חשוב לזכור כי לא כל מוצר נשלח לארץ, יש בלעדיות של יבואנים על חלק מהמוצרים. חלק מהמוצרים אינם מאושרים לשימוש בישראל ללא בדיקת מכון תקנים.
ניתן לבקש את עזרתנו בקבוצה או בטופס “עזרה במציאת מוצר

שתפו אותנו
error:
Logo
הרשמה
איפוס סיסמא