VPN ‎‏ מומלץ לנטפליקס ולדיסני פלוס

אחת השאלות שנשאלת הכי הרבה היא: איזה VPN מומלץ לצפייה בנטפליקס ובדיסני פלוס ?

ברוכים הבאים למדריך למציאת ‏VPN ‎‏ מומלץ לצופים בנטפליקס ולצופי דיסני פלוס.
מדריך זה הוכן לאחר שנצפו שאלות רבות ברחבי פורומים ברשת אודות ‏VPN ‎‏ מומלץ, כזה שיאפשר לכם לישון טוב בלילה ‏בידיעה שהנתונים שלכם מוצפנים ואינם עוברים לגורמים אחרים (מצב שלעיתים קורה בעת פריצה לאתרים מסוימים, סיטואציה ‏לא נעימה בלשון המעטה).‏

למי מכם שלא יודעים מה הכוונה ב"VPN", מדובר ברשת וירטואלית שמעניקה לכם את הפרטיות שאתם ראויים לה. להלן מספר שירותי VPN  מומלצים לצפייה בנטפליקס ודיסני פלוס:

איזה VPN מומלץ?

  • NordVpn: זוהי ההמלצה החמה שלנו עבורכם – ‏NordVpn ‎‏ יאפשר לכם לצפות בתכנים של נטפליקס האמריקאי ו- Disney Plus ללא תקלות.
    חשוב לנו להגיד שבדקנו אותו לעומק ויש לו רמת אמינות גבוהה, מהירות החיבור שלו עולה על כל המתחרים עקב זה שלחברה יש מאות שרתים פרוסים ברחבי העולם.
    אם לא די ביתרונות שציינו עד כה, אמינות היא שם המפתח, אחד הדברים שחשובים לכולנו, אנחנו רוצים לדעת שמדובר ב-‏VPN ‎‏ אמין, כזה שלא ‏יאפשר לפורצים לראות את התכנים שלנו, כך שנהיה מוגנים היטב.‏
    קישור לרכישת מנוי ב- NordVpn
  • Opera VPN: זהו VPN  שנמצא בדפדפן שלכם (במידה ואתם גולשים דרך אופרה). יש לו יתרון עצום, אתם לא חייבים שיהיה לכם מנוי בשביל להשתמש בו .בנוסף, הוא מהיר מאוד ויש לו אפשרות בלתי מוגבלת של דאטה ורוחב פס. יש לו חיסרון אחד מזערי. אם אתם מנויים לנטפליקס ארצות הברית, כדאי שתדעו שלא ניתן להשתמש להיכנס אליו דרך הVPN  הזה.
  • Hide.ME: רבים מאתנו מעוניינים לצפות בתוכן ללא פרסומות שקופצות תוך כדי. לכן, כדאי לצין שיש יתרון משמעותי לVPN  הזה. אין בו פרסומות כלל! ואם זה לא מספיק, הוא גם כולל מהירות גבוהה מאוד.
  • ExpressVPN: השם של ה-VPN  הזה אומר הכול – מהירות. זהו VPN  בעל מהירות גבוהה שמאפשר לצפות ללא באפרינג ב-HD. גם מאותגרים טכנולוגית יכולים להשתמש בו בקלות, בגלל שהוא קל מאוד לשימוש.

כעת כל שנותר לכם הוא לבחון את האפשרויות שהצענו פה. לכל ‏VPN ‎‏ יש יתרונות וחסרונות משלו.
תבדקו מהו ה-‏VPN ‎‏ שכולל את מירב היתרונות שמותאמים לכם ותורידו אותו.
הכי חשוב, שאחרי שתצפו בסדרות או בסרטים האהובים עליהם, שתשנו טוב בלילה, שתדעו שיש מי ששומר עליכם.
מאחלים לכם צפייה מהנה (ובטוחה) בשירותי הסטרימינג השונים !‏

שתפו אותנו
×



    דיווח על בעיה בדיל
       

    נשמח לשמוע את דעתכם

    השאר תגובה

    ניתן להגיב ללא הרשמה.
    חובה למלא שם וכתובת מייל תקינה על מנת לקבל מענה. (אנחנו מתחייבים לא לשלוח לכם ספאם).

    עדיף להירשם לאתר (בחלק העליון הימני באתר) על מנת להגיב בקלות, לשמור ולעקוב אחרי מוצרים.


    * רישומכם לאתר אינו מהווה הסכמה לשלוח לכם ספאם. (כן תקבלו התראה במייל כשעונים לתגובה שלכם אך זה ניתן לביטול. ברישומכם אתם לא נותנים שום הסכמה שנשלח לכם דואר פירסומי)
    * אנחנו לעולם לא נעביר את המייל שלכם לאף אחד אחר.
    * אתם יכולים להיות אנונימים! ברישומכם ניתן לבחור שם משתמש כרצונכם, תמונה כרצונכם (אם בכלל), השליטה המלאה בידכם!

    error:
    QuickBuy
    Logo
    הרשמה